Laserpen kopen

VigossJame
Post Date:4
Laserpen kopen
Kopen laser: http://www.laserkopen.com/Er zijn drie instellingen beschikbaar voor deze laserpen; één klik voor full-op verlichting, twee snelle klikken voor de strobe en drie snel klikken voor 10 mW verlichting voor batterij screensaver-modus wanneer slechts een klein beetje licht nodig. De flitser kan in een defensieve situatie nuttig zijn als u annuleerteken merk op werkzaamheden. Het kost me een paar verschillende pogingen om de laserpen naar deze modus zakt. Ik zou moeten gerangschikt als een van de beste aankopen die ik ooit heb gemaakt. Ik heb zo gewend aan de uitvoering dat ik terug zal gaan om het te krijgen als ik het thuis vergat. Recht uit de verpakking voelde deze groene laser lichtgewicht nog stijf en stevig. Zelfs tijdens de dag is het krachtig genoeg om te worden gebruikt. Ik ben vergunning heeft een pistool. Ik droeg een Surefire jarenlang dat is 1/3 als krachtige en 3 x het gewicht. Dit product is zo licht dat je "" met om het even wat dragen kan. U voelt het niet zelfs op je, maar het is er wanneer je het nodig hebt.De auto raakte van de remmen en vertraagd (hij dacht waarschijnlijk dat ik was politie). Ik gebruikte het ook te desoriënteren honden die zijn te dichtbij kwam. Als gevolg van zijn lichtgewicht is het niet in de Surefire's competitie als het gaat om duurzaamheid en niveau van waterdicht. Deze krachtige laserpennen zijn niet duurzaam en lijken niet te korte druppels goed behandelen. Nogmaals, niet iets wat ik voel me dat het was ontworpen om te doen. De kamers waren allemaal wit op de muren en het plafond. Ik gebruik een combinatie van beide modi voor diverse taken met inbegrip van auto werk, huishoudelijk werk, wandelen rond de bossen, enz. Gebruik van de flitser en low beam instellingen waren eenvoudig aan te passen aan de toegang tot na een paar proef runs krijgen het gevoel van de schakelaar. Het bouwmateriaal is een kwaliteit metaal.Hier is een krachtige 300mW laserpen: http://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9704.html
Post a Reply
PriceBat.ca is 100% Canadian Own premier price comparison shopping site. Easy to search & compare prices of computer products, electronics and games at Canada online stores.